joi, 17 septembrie 2009

Aş renunţa bucuros la calitatea de cetăţean!

Şansa de a scăpa de faliment în nici un caz nu este Boc şi nici Băsescu. E clar! Doar minciuni şi responsabilităţi declarative. Impotenţe şi cam atât. În rest criză, în toate formele.
Împrumuturi "salvatoare" de la FeMeI. Hmm! Din câte ştiu eu, din experienţa mea precară, FeMeIle nu iartă. Ne vor cicăli, vor face din ţânţar, armăsar, din miliardar, milionar. Vor ameninţa cu embargo la tigaia de papa, cu punerea piciorului în prag, vor chestiona, vor huli şi vor interzice berea şi meciurile. Nu de alta, dar, ne vor tăia la fondurile adiacente. Poate ne vor pune la treabă să devenim o societate de consum al produselor lor cu e-uri. Nu vom mai putea spune niciodată: „Foarte bună mâncarea, dar din asta să nu o mai faci niciodată!”. Sclavie, poate... Vom înghiţii tot, pentru că aşa vor FeMeIle. Am fost antamaţi deja, pentru mult timp. Ţara a fost transformată într-o curvă ieftină.

Nu cred că nici Dumnezeul invocat de preşedintele Băsescu nu ne va ajuta prea mult, dacă nu facem şi noi ceva în sensul asta. Reforme ale serviciilor, rapoarte prezindenţiale, în lupta sa cu „sistemul ticăloşit”, care sistem se pare că a devenit şi mai „ticăloşit”... cu ajutorul său. Interlopi şi cocalari. Intruziuni şi prestaţii electorale propovăduind interesul naţional şi iar servicii, cică reformate. Către cine?
Din păcate, s-ar putea să nu mai putem face nimic. Ne e scârbă de mersul la vot. Asta, şi pentru că majoritatea candidaţilor fac parte din aceiaşi tagmă. Iar să votez răul cel mai mic. Uff! De ce nu pot să votez şi eu un bine?

Într-o ţară devenită uşuratică, m-aş exclude din calitatea mea de cetăţean, dar nu pot. Cineva nu mă lasă. Fiscul... Vine Fiscul şi îmi aminteşte să-mi plătesc dările. Forfetare?... Pentru că cineva a dat iama în bordelul cu FeMeI şi a consumat toate energiile patriei. Fără prezervativ, fără altfel de protecţie, fără menajamente. Culmea este că boporul a fost cel care rămas gravid. Progenitura se chemă deja: Datoria. Prea multe dări pentru ca unii, doar unii, să se desfeţe cu şampon de impocrizie în băi de mulţime. În electorale derizorii, în impocrizii ieftine. Iar noi să stăm cu dosurile în sus şi să simţim mădularul politicianistic până în prăsele. Probabil că ni se va cere să venim şi cu alifia de acasă. Dar de unde bani de alifie, pentru că şi pe aia îi vor lua FeMeIle, pentru mersul lor la coafor şi shopping în altă ţară, încă vreo 20 de ani de acum încolo. Dar tot aş renunţa la calitatea de cetăţean. Nu mă ajută oricum la nimic.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin