miercuri, 9 septembrie 2009

Experienţe în România


M-am hotărât să divulg câte ceva de prin lucrurile minunate pe care le-am făcut anul asta. Şi nu vorbesc de muncă, care a început să cam scârţâie încă de la începutul anului, culminând cu intrarea mea glorioasă în şomaj (Practic, mi s-au cam închis toate uşile. Acum, trebuie să deschid altele. Dar asta este altă poveste pe care o voi istorisi cu altă ocazie, când voi învăţa să înot suficient de bine să ies din rahat. De altfel, nici nu vreau să vă plictisesc cu bălăceala mea în maroul exitenţei). Vreau doar să mă refer la stări de graţie, de vis trăit, care pot fi atinse de aproape oricine, cu puţină voinţă. Nu vreau să vă ţin în suspans, dar încă editez la primul episod din “Experienţe în România”. Plăcute bineînţeles. Vă dau, totuşi, un indiciu, poate reuşiţi să recunoateţi prima locaţie despre care am să vă povestesc.:)
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin