joi, 24 septembrie 2009

Nu sunt un virtual!


Nu sunt un virtual, căruia i te adresezi, anonim, în eterul tehnologiei!
Nu sunt nici vrăbiuţa ce îţi şopteşte cuvinte conspirative...
Nu sunt nici un pseudonim, călcat de mesaje apatice şi fade, scrise fără diacritice.
Sunt doar o umilă fiinţă umană, rătăcită printre realităţi.
Sunt aici, cu sentimente şi nevoi!
Chiar dacă m-ai călca în picioare, eu aş crede că îmi masezi gândurile...
Chiar dacă tu nu şti, eu exist pentru tine, într-un sărut astral!
Aşadar, nu mă trata diferit faţă de alţi oameni, chiar dacă tu crezi că şti care sunt diferenţele!
Dacă ai şti într-adevăr deosebirea, te-ai lăsa pradă dorinţei şi mi-ai cânta în triluri de iubire împlinită!
Lasa-mă să visez!
Nu-mi ucide visele!
Ai putea omorî... un virtual.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin