marți, 27 octombrie 2009

Eu votez pantera, Roz-Pantera!

Am preluat o leapşa de la Anne, legată de un vot pe care îl voi da cu plăcere personajului politic cel mai candidat dintre toţi. Am avut de ales dintre personaje nu glumă. Duffy Duck, Bugs Bunny şi Mickey Mouse mi-au zâmbit anacronic în speranţa votului meu. Dar eu... Nu, nu şi nu! Asta, având în vedere că o mare parte din culoarea blogului meu bate într-un relativ roz. Chiar nu ştiam ce îi lipseşte din peisaj. Un candidat pe măsură - Pantera Roz.


Votaţi pantera, e roz! Şi are şi probleme de adaptabilitate. Cel puţin personajul pe care îl ştiu eu. În rest e candidatul ideal din popor. Cu aceeaşi lipsă de adaptabilitate! Măcar are umor şi nu-i plac glumele ei pentru că pică singură în ele.:)

Dau leapşa mai departe pentru cei de la mine din blogroll care susţin o candidatură serioasă la preşedinţie:)
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin