duminică, 6 decembrie 2009

Sunt inadaptat politico-social

Am primit o leapşă cu iz politic de la Alphadog. Să îmi stabilesc poziţia pe tabla ideologiilor politico-sociale, conform testului acesta.


Mi-a cam ieşit cam acelaşi lucru ca şi lui Alfa, adică sunt un degenerat libertarian de centru cu înclinaţii pe râna dreaptă, aspect care mă pune în postura că nu prea am ce căuta în ţara asta şi nici nu ar trebui să am dreptul să votez. Motivul e foarte simplu, dogmele politice ale celor care au concurat la scrutinul electoral de azi sunt pe alt pătrăţel. Dar, ce mai contează un pătrăţel în ziua de azi? E zero barat, în România. Postez totuşi din pătrăţenul meu de net şi predau şatafeta (leapşa) tuturor curioşilor care vor să afle pe ce scală politic-o socială se află. Asta, dacă nu ştiau deja:)
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin