miercuri, 23 decembrie 2009

Un Grinch!


Azi mă voi referi la culmea iluziei unui cetăţean mahmur de viaţă. Astfel, printre picături de somn chinuit, speranţa moare ultima, de plictiseală, uitată în Cutia Pandorei. Asta, în timp ce Moş Crăciun a devenit mutălău. De altfel, nu mai există comunicare între noi de ceva timp. Nu mai avem ce să ne spunem. Semăn din ce în ce mai mult cu Grinch. Sunt verde!

Îi dau dracului pe îmbuibaţii rozalii ai tranziţiei, în timp ce îmi aşez capul pe şina democraţiei şi nu mă calcă nimeni. Măcar am aflat care este diferenţa dintre Udrea şi Boc, respectiv de ce e superior acesta din urmă faţă de blonda purtătoare de vuitoane: Boc poate face din picioare ceea ce doamna Udrea face în genunchi. Şi mă refer aici la respectul faţă de... de supremul ales.

Merry Christmas! Hohoho! Sau, pe ritul nou, Hăhăhă! Ce-mi plac glumele mele... Not!
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin