joi, 31 decembrie 2009

Bilanţ şi urări


Anul 2009 a fost unul al contrastelor. Cel puţin pentru mine. Am gustat şi din alb şi din negru, fără a avea parte de pre mult gri. L-aş putea împărţi în două... pe el anul.

În prima jumătate am avut parte de tot ceea ce mi-aş fi putut dori. Am iubit, am călătorit, chiar şi financiar mi-a mers bine. Îl prinsesem pe Dumnezeu de picior.

În a doua jumătate, însă, Dummnezeu parcă a vrut să se descotorosească de mine. Astfel, pe toate planurile a cam început să scârţâie. Însă, legea compensării mi-a făcut cunoştiinţă cu voi, prietenii de aici de pe blogosferă, cei care m-aţi ajutat să îmi recapăt curajul de a căuta din nou noul în viaţă. Vă mulţumesc şi vă urez un an nou fericit.

La mulţi ani!
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin