duminică, 17 ianuarie 2010

La muncă nu la întins... leapşa!


Mai bine mai târziu decât niciodată, voi da curs unei lepşe susţinute şi dăruite spre mine de către Cristian şi Terra.
1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Nici una nici alta, reţin numărul paginilor. Deocamdată...
2.Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Da. Ernesto Sabato: “Abaddon, Exterminaotrul”, acu vreun an sau doi.
3.Citiţi în baie?
Normal, pe “tron” se face culturalizarea
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Fac demersurile să public un volum de versuri şi am început un roman.
5.Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Scumpe şi foarte scumpe. Parcă ar fi editate pentru miliardarii de carton!
6.Care este cartea preferată?
“Statele Lunii, statele Soarelui” – Cyrano de Bergerac
7.Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da. Spre exemplu, recent am recitit “Adam şi Eva”, de Rebreanu .
8.Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
În general sunt morţi, iar o întâlnire cu aceştia ar necesita destul de mult efort, dar apreciez şi cărţi cu autori contemporani.
Habar nu am ce le-aş spune, probabil că îmi va trece ceva prin cap când mă întâlnesc cu ei.
9.Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, uneori, cu prietenii.
10.Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Titlul, recomandările, autorul...
11.Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Nu aş obliga pe nimeni să citească, dar ar fi de preferat ca cineva să înţeleagă din ceea ce citeşte.
12.Care este locul preferat pentru lectură?
Acasă, în pat
13.Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
După două-trei fraze nu mai aud nici musca. Aşa că mi-e indiferent.
14.Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, inclusiv pe bloguri.
15.Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Şi de unele şi de altele. Cam tot ce îmi pică în mână şi în funcţie de timpul pe care îl am la dispoziţie.
16.O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O carte este pentru mine ca o femeie misterioasă pe care vreau să o descopăr.

Dau leapşa mai departe către prietenii din blogrol, care binevoiesc să o primească...
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin