sâmbătă, 23 ianuarie 2010

M-am procopsit cu sigla SS!


M-o pălit un premiu pământean, respectiv de la Terra, dar în acelaşi timp şi de la Ada Rus pentru o chestiune abstractă cum ar fi scrisul. Pentru avansarea mea în grad de scrib am fost înbunat cu "Superior Scriber Award", adică ăsta:

Şi-apoi nu e chiar aşa de simplu cu premiul cu pricina, cum s-ar crede. Dacă tot l-am primit trebuie să urmez şi nişte reguli:

1. Fiecare Superior Scriber (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie să își creeze o legatură pe net la blogul (și autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie să își prezinte premiul pe blog și să adauge un link la chestia asta, care explică ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a câștigat premiul este rugat să viziteze acest post și să își adauge numele la Mr.Linky List astfel încât să existe o evidență a fiecărui ins premiat. Chestiune care nu prea mi-a ieşit, aşa că o să trec peste.

5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Şi, conform primei reguli,  premiul merge mai departe spre Cronica lui Ionuţu, mângâie Genunchiul Lumii al lui Flavius, scrierile lui Alfadog, Oanei cea acidă, când vine vorba de Berceanu şi măiestriei ciudat(interesant) de frumoasă cu care Şu mă face să mă vărs în mod plăcut într-o mare de vise.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin