duminică, 21 noiembrie 2010

Pierdut în civilizaţie


Fanfara Militara - Inmormantare

Asculta mai multe audio diverse

Vine o vreme, în viaţa fiecărui om, în care trebuie să ia o decizie. A fost frumos, dar...  nu mai pot!
M-am săturat să pălăvrăgesc în van. M-am săturat să-mi dau cuvântul, pentru ca unii să-l terfelească şi să spele pe jos cu el. M-am scârbit de zilele care treceau cu viteza TGV-ului pe lângă mine, gândindu-mă la cum o să trăiesc mâine. M-am enervat pe toţi oamenii dornici de laude neoneroase, doar cu scopul de a-şi desfăta ego-ul mincinos. Gata, am ajuns la limită cu parolismul, venit doar din partea-mi.
Astfel, m-am hotărât să părăsesc această lume. Decizia a fost grea şi severă. Mi s-au băgat multe beţe în roate, dar  am reuşit, cu calm şi tenacitate să trec peste toate problemele. Să evadez...

Aşadar, spun adio vieţii de pănă acum! Vă îmbrăţişez, vă pup şi mă las piedut în... civilizaţie.

 
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin