sâmbătă, 30 octombrie 2010

Una despre iubire, dar scurtă!

Pentru astăzi vă propun o dietă. Dieta sentimentală!
Se minunează lumea, din ce în ce mai des, în ultima vreme:

- Vai, ce ai slăbit! Ce e cu tine, iubeşti?

Impasibil, liniştit şi sentimental, cum mă ştiţi, răspund naiv:
- Absolut! Clar, de la sentimente mi se trage! Îmi iubesc patria!
Problema este, însă, că ţara nu are întocmai aceleaşi simţăminte faţă de mine! Eventual, contrare...
Bănuind şi având niscaiva informaţii şi din expozeurile unor oameni mai cetiţi ca mine şi care au avut şi curajul să publice câte ceva despre asta, cum că reciprocitatea sentimentală poate duce spre bunăstare, echilibru şi chiar fericire, trist m-am pus pe numărat abdomene. Nici măcar nu ştiam că am atâtea perechi de ţesut muscular în zona frontală a corpului. "Wow, chiar am slăbit, dar măcar ai abdomene!...", îmi spun. "E bună dieta asta, nu ca aceea a devoratorilor de hamburgeri de la televizor! Dietă sentimentală", continuu să mormăi, în timp ce caut câteva frimituri de "pelagră" pe fundul unei pungi de hărtie pe care trona pompos sigla: "Mălai". Ştiam eu că ceva e în nergulă. Cu "mălaiul" stau cam prost... Dar, măcar iubesc!...

- Alo! Patria! Mă auzi?, strig cu ultimele puteri...
Din cotloanele împăienjenite ale camerei, nici măcar ecoul nu catadicseşte vreun răspuns.... 
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin