marți, 24 noiembrie 2009

Am câştigat… de două ori!


Condiţia necesară pentru a câştiga un concurs este să participi. La mine s-a dovedit în ultima vreme şi suficientă. Nu mă gândeam că dacă am blog, care îmi aduce semnificative câştiguri epice şi chiar spirituale, pot să câştig şi... material, mai ales atât de uşor. Şi am făcut doar ceea ce îmi place. Am scris. Dar să o luăm cu începutul...

Acum ceva vreme am scris un articol cu subiect impus, respectiv, tehnologia comunicaţiei prin intermediul telefoniei mobile, concurs promovat de Gabriel Ursan. Culmea că am luat şi premiul întâi cu coroniţă. Bravo mie!

Primii bani

În al doilea rând, mă aflu printre fericiţii câştigători ai concursului Superblog 2009 organizat de PC News. Asta, în ciuda faptului că nu am participat cum mi-aş fi dorit, adică să fi intrat literalmente în concurs postând tematicile în părticica mea de net. Asta, din lipsă de timp. Aflu, însă, că, printr-un simplu comentariu pe blogul lui Andrei, am câştigat şi primii bani ceva mai consistenţi pe blog sub formă de voucher. Deci, se poate!
Şi câştigurile au parvenit în mai puţin de o săptămână.

Aştept aşadar să câştig şi reportul la Loto... Off, iar am uitat să îmi imi iau bilet!

PS: Gabriel o să îţi trimit cât mai repede cu putinţă datele solicitate:)
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin