miercuri, 18 noiembrie 2009

Introspecţie



Introspectie


Orice cuvânt, orice stih,
orice rimă,
rezonanţă, cristal de lumină,
rubin sau safir,
introspecţii în suflet
în timp ce respir
ar fi de prisos.

Am crezut cu tărie
sfătuit şi de tine,
de înţelepţi cu gândul la mine,
că timpul va produce uitarea,
dar el joacă dublu
şi păstreză visarea
în emisfera mea stângă.

Scânteia umilă aprinsă de tine
a ajuns vâlvătaie de maci
aprinsă în joc de gonaci
la vânătoare de gânduri.

Adierea parfumului tău
încrustată adânc în nări de dorinţă
îmi petrec în nefiinţă
sufletul meu îngropat.

Un cânt de iubire
acordat sub balcon,
desuet, întinat în advon,
în ritmuri de ploaie
dansantă de vară,
este doar o furnică
minunată în praguri de seară
de măreţia Universului.

E un infinit perpetuu
în inima mea şi explodez
în sclipiri de stele, în dor refulez
cu gândul la tine.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin