duminică, 16 august 2009

Au şi arabii “cruciada” lor...


No, fiţi atenţi, ce imi scrie unu comentariu pe blog! Culmea e că intervenţia a fost făcută la o chestiune nostimă, din care am tras concluzia că mi-e dor de munte.
Şi, anume, un anume dr_noreddine spunea...
“أنا أدعوك للنجاة بالعودة إلى الله و إلى رسوله محمد قبل أن تفوتك الفرصة I invite you to escape to return to God and His Prophet Muhammad to miss the opportunity before”
.
Să înnebunesc şi alta nu! Oricum, cred că a tradus omul ceva aiurea în engleză, dar am înţeles destul de clar mesajul. Din cate ştiu eu, “to miss the opportunity before” ar insemna a pierde ocazia dinainte(iertaţi-mi ignoranţa în ale englezei de baltă). Totuşi remarc că au şi arabii "cruciada" lor. Şi nu împotriva americanilor, cum se tot spune pe la TV (aluzie la celulele teroriste cautate prin lume şi petrol de către armatele SUA). Mă rog, nu toţi arabii, unii dintre ei, cum ar fi şi dr_norredine ăsta.
Eu cred că e arab, după scris, deşi aş putea spune că nu mă pricep, câtuşi de puţin.
Cu siguranţă nu e evreu. Asta, probabil şi pentru că menţinează de profetul Mohamed în intenţia sa de mă convinge.
Poate e vreun terorist rebel de la la vreo Al Qaeda internaută. Sper să nu facă “BUM!” sau "FÂSSS!" pe aici pe blogolume sau, mai rău, prin calculatorul meu. Ori, omul chiar ar putea fi un propovăduitor al Coranului lui Mahomed şi, vrea să încerce marea cu sarea. Ce n-au reuşit cruciaţii, să creştinească popoarele arabe, să izbutească arabu` cu noi. Măcar, aşa de sanchi, cu noi românii, dacă tot ne aflăm în criză. Cu Europa, ceva mai târziu...

PS: Curios, aştept reacţii şi păreri despre cine şi ce se află în spatele acestui mesaj. Eu nu am reuşit să aflu încă, decât că nu sunt singurul. Asta, în ciuda faptului că am fost sfătuit de o bună prietenă să stau pe curu` meu, să nu stârnesc vreun scandal religioso-fanatic pe aceasta tematică.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin