luni, 7 septembrie 2009

E-uri şi euri!?


Eu am atâtea probleme. Şi, dacă nu am mi le fac, inefabil. Pe multe, cele din lumea reală le rezolv musai. Nu toate, doar câteva. Altfel, dacă rămân fără probleme, existenţa mea devine searbădă şi fără sens, astfel încât trebuie să îmi produc altele. Dar am şi eu o imaginaţie limitată... Dar, nu mă plâng.

Totuşi, mă preocupă două lucruri: 1. Unde dracu` găseşti un club de cocalcoolici anonimi? Adică, acolo unde îşi povestesc unul altuia istorioare despre cum s-au apucat ei la nervi să bea coca-cola până când dependenţa a pus stăpânire. 2. Sunt curios de existenţa unui club similar de devoratori de Mc`Donalts, Paninii şi alte fast-food-uri "sănătoase".

Preocupările mele sunt făţişe, având în vedere că începe să îmi patineze pterodactilul pe creier, atât mi s-a netezit, datorită priceperii şi increderii afişate ale tuturor "dependenţilor" de acest fel. Ei îţi pot lua jobul, fura iubita, te pot păcălii, te pot distruge sau doar pot încerca să îţi explice că valorile tale sunt nule, doar ale lor contează.

M-am enervat! Îmi vine să îmi iau noul X5 (vis!!!) să mâ îmbăt cu bere Ciucaş pană pic sub capotă şi să gonesc spre primul cuiboşori de dependenţi de cola şi slanină de Mc`Donalds pe ritm de manele şi să-i snopesc în bătaie în versuri până le sare drogul înfatuării din cap! Apoi, mă duc să-mi suspend carnetul la Poliţie, pentru că am condus beat, şi să mă bage un pic la beci cu apă şi varză să mă răcoresc şi să uit de invazia cifrată a “E”-urilor din viaţa mea. Întru regăsirea propriului “EU”!
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin