joi, 24 septembrie 2009

Fantoma (unui fund primarial) de la Operă!


Sunt răutăcios! Ştiu! Dar, chiar nu m-am putut abţine. E prea de tot şi prea pe faţă obedienţa. O fi dictatură în Braşov şi eu nu ştiu? De aceea sunt indignat!...

În oficiosul local, patronat de primului violonist al Braşovului, pe nume de cod Supremul, adică George Scripcaru, apare o ştire despre Opera din Braşov, care organizează, începând de miercuri, o stagiune permanentă de concerte care vor avea loc în curtea interioară a Primăriei. Nimic condamnabil. E bine să culturalizezi din când în când angajaţii Primăriei, pardon, Scripcăriei, dar… citiţi şi voi următorul citat:
„Vrem să profităm de acest spaţiu superb care este curtea interioară a Primăriei Braşov. În cadrul concertelor noastre vom prezenta, în special, momente muzicale aparţinînd operei comice, momente din spectacolele noastre sau unele inedite. Vom aborda astfel un repertoriu accesibil pentru toată lumea, încercând şi prin acest mod să facem o nouă bucurie celor care, săptămînă de săptămînă, umplu la refuz sala Operei. Primul concert îl dedicăm miercuri angajaţilor Primăriei care, prin efortul lor zilnic, fac posibilă şi existenţa de succes a Operei din Braşov. De aceea, acest spectacol se va numi «Opera vă mulţumeşte»“, a declarat directorul Operei, Cristian Mihăilescu.
E pe faţă. Adică o faţă care pupă un dos, Nu?
Aş avea însă o nedumerire: Cu ce ajută eforturile zilnice ale angajaţiilor Primăriei succesul Operei din Braşov?
Eu cred că, atunci când nu se duc să plătească bilete la Operă, de sanchi, că eu nu prea i-am văzut prin sală, angajaţii primăriei fac flotări în locul artiştilor. Să le crească muşchii creaţiei astora din urmă. Sau... mă înşel şi e vorba doar de plocoane către Suprem.
Despre chestiunea asta se mai scrie şi Prin Braşov.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin