vineri, 6 noiembrie 2009

Gheţar

Am revenit după o lipsă destul de îndelungată, suficient timp încât să mi se facă dor de părticica mea de net. O să încep cu un răspuns la un comentariu al lui Cristian, care m-a provocat la o leapşă, de fapt o poezie cu tematică. Aşadar, poezia:


POLAR DREAMER - Jorney to infinity....
Asculta mai multe audio Muzica

Gheţar

O tristeţe adâncă
apăsa umerii Regelui Pinguin.
De pe gheţarului lui,
privea cu nostalgie la Aurora,
ce se stingea...
în cercuri polare,
asemeni sufletului lui
cuprins de dor.

Îşi amintea de ultimul aisberg
topit de imaginea ei
uitată la uscat
pe penultimul element
al unui calorifer al iubiri
curpins de rugină.
Până şi puful uitase
să mai prindă coloritul şahului,
ce altădată era mângâiat
pe aripi de vântul dorinţei.

Auraora a dispărut
în neanturi de raze,
dar în urmă a rămas
Pinguinul cel trist şi
un calorifer îngheţat de rugină.


PS: Acum, că am puţintel timp, intru pe la voi să văd cu ce mă delectaţi...:)
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin