sâmbătă, 31 octombrie 2009

Nu mai vreau pinguini!


Oare fac o discriminare când spun că scuipatul este un "obicei" ţigănesc? Nu ştiu, nu m-aş pronunţa. Câteodată îmi vine şi mie să scuip... Mulţi ar merita scuipaţi cu sete în ţara asta...

Am citit şi am luat aminte de la sprah-ul Zamolxisian un articol despre discriminare şi lupta împotriva acesteia. Aş spune că am făcut o discriminare când am vorbit despre scuipatul ca fiind de origine ţigănească. Dar, mai bine mă abţin de la scuipat. Asta în ciuda faptului că "Profilaxia" împotriva gripei porcine a pupăturilor pe România ale lui Cristian ar putea duce la fabricarea unor scuipătoare cu capac, după modelul vomitoarelor romane. Asta pentru că întradevăr îmi vine se scuip, dar nu vreau să împroşc şi cu viruşi. Ptiuuuu!

În plus, având în vedere că băieţii ăştia de la sistemul centralizat de termoficare îmi trimit pinguini pe ţeava de la calorifer, e cam greu cu scuipatul pentru mine. Cu toată bunăvoinţa de a încerca. Deşi aş avea motive întemeiate să scuip peste gripa electorală abătută peste noi până de Moş Niculaie, o să mă abţin. Nu de alta, dar, ori îmi îngheaţă saliva pe parcurs, ori nu reuşesc decât să dau pe mine... Şi nu am babiţică pentru scuipat. Aşa că mă mulţumesc să scuip nişte fraze invective la adresa ăstora de CET Braşov să îmi trimită şi mie ceea ce ar trebui să-mi trimită prin ţeava de la calorifer. Nu mai vreau pinguini!...

PS: Există Viaţă Fără CET
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin