luni, 21 decembrie 2009

M-au nenorocit, mă apreciază!


S-a dat cu premiul în mine, din nou, din două părţi, sa să mă satur. Ce să spun? M-am umplut de apreciere din partea Terrei, care îmi aduce aminte că am o amantă de care trebuie să am grijă şi a zbuciumatei sentimentaliste Nakudo.
Le mulţumesc din suflet şi, aşa cum există obiceiul pe la noi, respectiv dar din dar se face dar, ofer şi eu premiul mai departe unor oameni pe care îi apreciz pentru calităţile lor scriitoriceşti şi de analiză.
Astfel, aprecierea se duce mai departe către şturlubaticul cuvintelor Cristian şi ale lui bulgăreli politice, spre Cristian Lisandru şi iubirea lui aşazată maiestuos în stihuri, către PA-urile lui Călin, către documentarele şi analizele lui Zamolxis , către măsurile de eradicare a prostiei de pe incultura.ro şi nu în ultimul rând tuturor blogurilor din lista mea, pe care îi apreciez şi îi voi citi în continuare cu atenţie.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin