marți, 12 ianuarie 2010

Nu sunt...



ingeri si demoni
Asculta mai multe audio Muzica

Nu sunt cea mai bună persoană din lume,
nici pe departe,
nu sunt nici grăunte
luat de vânt
şi dus departe pe glezna ploii
la geneză.

Doar în preajma ta,
în mreaja zâmbetului tău,
la sânul tău,
sunt cel mai mare om din Univers,
infailibil.

Acum pleacă! Ai aflat destul!
Sunt prea gol să mi se vadă trupul.
Ia-ţi şi unduirea sânilor
de pe cărarea părului meu
aplecat spre sfârcuri de stele!

Mi-am amintit prea mult şi...
nu vreau să mai simt demoni lângă mine,
ar sări calul cunoaşterii de sine!

Rămân cu îngerii din inima mea,
cu adieri de frunze
în praf de pulsari.

Fugi acolo
unde îţi e locul, persefonă!
Zboară
freamăt,
grimasă
şi geamăt
în omătul neantului
şi lasă-mi fluturii omizi!
Deocamdată...
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin