miercuri, 2 septembrie 2009

E clar, arabii nu se lasă!!!


Vor să mă treacă pe Coran, să învâţ arabă sau cel puţin să-mi bubuie blogul. Deocamdată doar îmi trimit mesaje subversive. Păcat că nu sunt traduse. Nu de alta, dar, nu mă prea pricep decât la cifre arabe. La scris, infinit mai puţin. Am scris aici, cum arabii au şi ei cruciada lor, în contextul în care îmi trimisese unul de-al lor mesaj că sunt rătăcit şi ar trebui să mă întorc la învâţăturile Coranului şi la cele ale profetului Mohamed. Probabil că nu am reuşit acest lucru, astfel încât un altul insistă. Sper că nu sunt înjurături...
Redau comentariu unuia pe nume بالحلال. No, aşa-l cheamă! Ce să fac? Înţelege fiecare ce vrea, eu unul nu am înţeles nimic:
* اتمنى من ادارة الموقع الغاء اشتراكي لاني لقيت ولد الحلال اشكركم على جهودكم الخيرة بجمع الحلال بالحلا.... المزيد
* السلام عليكم اشكر كل من ساهم في الموقع للاني وجد شريكت حياتي و الحمدالله كل شيء تم حسب الاتفاق وس.... المزيد
* في داخل الاصداف يوجد اللؤلؤ وفي داخل الشريك الدي التقيته وجدت اجمل القيم واحسن الصفات وارقى الا.... المزيد
* بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم حبيت اشارك معكم فرحتي وقصتي بعد ان فقدت الامل لفتره باني اجد ف.... المزيد
* اشكركم على هذا الموقع العظيم والذي فيه خير لكم ولي الناس وانشالله دائم في تقدم وازدهار لقد لقيت .... المزيد
* حبيت اشكر موقع بنت الحلال على دورها الكبير على توفيق راسين بالحلال . حصلت ولد الحلال الي يحبني ويس.... المزيد


Aşadar mă aştept să-mi facă "POC!" sau "FÂSS!" blogul, eventual calculatorul. Asta, dacă nu voi fi cuminte şi o să mă îndrept spiritual spre Coran. Alah să mă aibă în pază!
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin