marți, 1 septembrie 2009

Iubire şi politică (II)!...


Aşa cum am promis, voi continua demontraţia începută aici, în care spuneam că iubirea şi politica au “legături” strânse. Aşadar, din ciclul: “Nu te arăta disperat, demonstreaz-o!”:

Aş vrea ca iubirea pe care ţi-o port să fie afişată în tot oraşul, dar asta nu-i impiedică pe unii portocalii să deţină monopol pe panotajul din urbe.

Chiar dacă iubirea mea e oarbă, asta nu-i impiedică pe unii să vadă cum ne mint politicienii.

Chiar dacă crizele de gelozie mi le pot înfrâna, asta nu insemnă că actuala criză economică va da semne de ameliorare.

Întodeauna te voi iubi, aşa cum îşi manifestă politicienii dragostea pentru ciolan.

Aş duce o campanie pentru cucerirea everestului inimii tale, dar tare mi-e teamă că fac concurenţă neloială campaniei electorale.

Nu îmi ascund sentimentele faţă de tine, dar asta nu împiedică un preşedinte să se afişeze cu interlopii.

Iubirea pe care ţi-o port e mai presus de orice conjunctură, dar asta nu însemnă că în politică nu au loc alianţe de conjunctură.
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin