luni, 5 octombrie 2009

Romînia în trei ipostaze... falimentare! Şi bingo!


1.Protest

Greva generală paralizează România pentru o zi sau... 800.000 de angajaţi din sănătate, educaţie şi administraţie publică nu vor merge la muncă, protestând astfel împotriva legii unitare de salarizare, dar şi a disponibilizărilor. Primăriile, consiliile judeţene, serviciile de taxe şi impozite, trezoreriile sau finanţele publice nu vor avea program cu publicul. Şcoliile sunt şi ele închise, iar spitalele nu fac internări. După protestul de luni, miercuri va fi organizat şi un miting la Guvern şi la Palatul Parlamentului, la care sunt aşteptaţi mii de sindicalişti. Oare la Bingo Metropolis şi-au luat bilet?...

2.Paralizia, o regulă!

Protestul este, de fapt, o contrapondere a ceea ce a făcut Guvernul Boc de la instalare – NIMIC, dovedindu-şi incapacitatea în gestionarea ţării şi provocând paralizia economiei. Aspect reconoscut de Traian Băsescu: "Vreau să ştiţi că nici Guvernul nici eu nici Banca Naţională nu ne-am propus să scoatem ţara din criză, pentru că nu se poate...”. Aşadar, ţara vrea să se smulgă din comă, nu mai vrea aparate de tip Boc-Băsescu-Udrea să o mulgă de viaţă, vrea soluţii! Dar, şi bingo, după cum s-a văzut în weekend.

3.România ca o navă

Băsescu a spus, duminică, la Luduş, în judeţul Mureş, că, în cazul în care românii nu îl mai vor la cârma ţării, se va întoarce la cârma...navei. "Am un brevet de comandant de navă pe care, dacă vă aduceţi aminte, mi l-am revalidat anul trecut, în vară. Am pierdut toată vara cu examenele la Centrul de perfecţionare, deci sunt un om care are o meserie foarte bună. Sigur că mă întorc pe navă, sunt calificat pentru nave de mare tonaj, foarte bine plătit, deci nu sunt un şomer din politică" a spus Băsescu la Luduş. Probabil că Băsescu, printre duşuri de mulţime, cârnaţi, whisky, caşcavale etc a dat examenele pe genunchi, sub vreo dugheană de mici. Nu de alta, dar cu nava România nu a arătat prea multă prefecţiune. Într-un hăhăit imbecil, ce aduce a luat la mişto, a băgat România în derivă. Mai e o problemă, ce navă va conduce fără Flotă?...
Du-te Bă(abreviere!!!), pe altă navă! Vânt la pupa!
Noi rămânem la bingo... Stop joc, că acum scot mascota!
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin