sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Mă las de bere... în librării


Sau nu mai calc niciodată într-o librărie. Nu de alta, dar, tare am fost dezamăgit.
Vineri, adică ieri, şi-a lansat o carte Geoană, un eseu autobiografic şi filozofic despre "Încredere", la o librărie din oraş. Treaba lui, dar şi treaba mea a fost să fiu pe acolo şi să consemnez.

Pe când conspectam din discursul plictisitor al doctorului în drept Tănase Joiţa sau invers - încă nu ştiu foarte bine care e numele de familie -, care lăuda curajul editorial al lui Geoană, îmi cad ochii pe o carte verde pe un raft: BEREA - Ghid complet.

"În sfârşit, un subiect interesant", îmi retez lapidar letargia în care mă băgase o mahmureală cruntă şi discursul profesorului de drept. Aproape că aş fi strâns în braţe pline de pasiune cartea respectivă, dacă nu aş fi fost dezamăgit de faptul că nu exista nici o poză cu mine pe paginile ei şi nici cu alţi cunoscuţi împătimiţi ai sucului fermentat de hamei şi malţ. De fapt, nu exista nici măcar o poză. Nu tu o halbă cu spume la gură, nu tu o floare de hamei. O cuvă în fermentaţie, ceva.... Nimic. Şi îi mai spunea şi ghid complet. Mi-e clar! E cazul să mă reprofilez pe altceva!...
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin